Regulamin Forum Liturgicznej Służby Ołtarza w Jelczu-Laskowicach.
1. Forum to powstało z myślą o wymianie zdań na temat Liturgicznej Służby Ołtarza oraz miejscem gdzie można przedyskutować w miłej atmosferze.
2. Moderatorzy i Administratorzy - 2.a Forum kieruje administrator główny wraz z jednym użytkownikiem (najczęściej moderatorem), który jest wybierany przez administratora na okres od 1 tygodnia do czasu nieokreślonego. 2.1 Moderatorzy zostają powołani przez Administratora. 2.2 Zadania moderatorów: 2.2.1 Moderowania działów które zostały im powierzone. 2.2.2 Kasowanie bądź edytowanie postów które zawierają niecenzuralne słowa lub zawierają błędy ortograficzne albo są niezgodne z nauką Kościoła Rzymsko-Katolickiego. 2.2.3 Moderacja „ShoutBox-a” 2.2.4 Stały kontakt z administratorami. Kontakt ten odbywa się poprzez gg albo email. Moderator ma obowiązek przynajmniej raz w miesiącu zgłościć się do administratora. Odprawy zostają zniesione.
2.3 Zezwolenia moderatorów 2.3.1 Moderator może dać ostrzeżenie wartości:do 2 bez uzgodnienia z administratorem bądz w-ce administratorem bądz z członkiem zarządu LSOJL. Gdy jednak modeartaor daje ostrzeżenie w wartosci 3 powinnien skonsultować to z nadwymienionymi osobami. W przeciwnym razie ostrzezenia beda cofane. 2.4 Nagrody i Kary dla moderatorów. 2.4.1 Moderatoratorzy i użytkownicy mogą otrzymywać nastepujące nagrody: - od administratora publiczna pochwale za dzialalnosc na naszym forum - za swoja wieksza dzialanosc na forum, po otrzymaniu publicznej pochwały moze zostac pomoca administratorska.
2.4.2 Moderatorzy i użytkownicy mogą otrzymywać kary: - od administratora publiczna nagane za nie wypelnianie obowiazkow przewidzianych w regulaminie (od pkt.2.2 do pkt.2.3 włącznie) - od administratora ostrzezenie do 4 (w pasku opisu) - od administratora zabanowanie - od administratora częsciowe badz pelne zawieszenie badz zdegradowanie z czynnosci moderatora - od administratora usuniecie z Forum w trybie natychmiastowej wykonalności decyzji
3. Żeby móc pisać na forum należy się wcześniej zalogowac.
4. Jest to forum publiczne dlatego też wymagany jest od użytkowników szacunek i tolerancja
5. Wszelkie kłótnie oraz wyzywanie się na forum będzie karane ostrzeżeniami (2 razy) a w ostateczności zbanowaniem użytkownika bądz usunięciem z Forum w zależności od wagi czynu.
6. Administracja forum nie odpowiada za informacje umieszczane na forum przez użytkowników
7. Posty należy pisać w odpowiednich działach. W wypadku pisania w nieodpowiednim dziale posty będą kasowane lub przenoszone
8. Jeżeli podajemy jakiś cytat należy podać jego źródło np. stronę internetową, w wypadku podawania cytatów w języku obcym należy podać jego tłumaczenie
9. Można podawać linki do innych stron ale w dziale temu poświęconym.
10. W postach należy zamieszczać informacje i zdjęcia zgodne z nauką Kościoła i etyki moralnej.
10.1 Wszelkie zdjęcia pornograficzne i inne niezgodne z zasadami moralnymi będą kasowane, a użytkownik zostanie zbanowany lub nawet usunięty z Forum bez możliwości powrotu.
11. Administracja czyta wszystkie nawet bardzo krytyczne uwagi, więc proszę zgłaszać administracji lub komuś z moderatorów incydenty na forum w dziale Skrzynka Skarg i Zażaleń.
Za niedostosowanie się do regulaminu użytkownik będzie karany: pisemnymi ostrzeżeniami, (do 3 razy) a w ostateczności banem bądz usunięciem z Forum LSOJL
Regulamin powstal 20.03.08 i obowiązuje od 21.03.2008 a forum LSOJL dalej będzie się rozwijać przysyłajcie pomysły i propozycje jakie działy dodać lub usunąć.
|